ANVR Reizigersvoorwaarden
Tiara Tours (KvK 20102338) is als enige Transsiberië Express Specialist aangesloten bij de ANVR. De ANVR hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van reizen en informatie daarover.
De reizen op deze website worden aangeboden onder de ANVR-Reizigersvoorwaarden (ANVR-Reisvoorwaarden voor pakketreizen en/of ANVR-Boekingsvoorwaarden voor losse reisdiensten en/of Gekoppeld Reisarrangement Voorwaarden) die van toepassing zijn op alle aanbiedingen op deze website tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is.*
Klik hier voor het lezen en opslaan van de ANVR-Reizigersvoorwaarden en overige belangrijke informatie. Op het boekingsformulier moet je aanvinken dat je voor boeking kennis hebt genomen van en akkoord gaat met de ANVR-Reizigersvoorwaarden (ANVR-Reisvoorwaarden voor pakketreizen en/of ANVR-Boekingsvoorwaarden voor losse reisdiensten en/of Gekoppeld Reisarrangement Voorwaarden) en overige ANVR-informatie.
*Bij speciale acties kunnen de voorwaarden omtrent de aanbetaling afwijken. Afwijkende voorwaarden worden altijd gecommuniceerd voordat je een boeking definitief maakt.
Ga je boeken? Op ons boekingsformulier moet je aanvinken dat je voor boeking kennis hebt genomen van en
akkoord gaat met de specifieke voorwaarden uit de ANVR-Reizigersvoorwaarden die van
toepassing zijn op jouw boeking, t.w. de ANVR-Reisvoorwaarden voor pakketreizen, te downloaden in dit bestand overige ANVR-informatie.
Onderweg
Wanneer er tijdens de reis onderdelen niet naar volle tevredenheid worden uitgevoerd, maak hier dan zo snel mogelijk melding van bij de lokale contactpersonen of ons kantoor. Waarschijnlijk kunnen we het probleem meteen verhelpen. Wanneer het probleem niet opgelost is, dien je dit direct duidelijk aan de lokale contactpersonen of direct aan ons te melden. Vervolgens vragen we je de bezwaren bij thuiskomst naar Tiara Tours te sturen/mailen binnen een maand na terugkeer. Wij proberen eventuele klachten of issues binnen een maand naar volle tevredenheid af te handelen. Indien je de klacht niet tijdens de reis aan ons kenbaar hebt gemaakt, kunnen we deze na afloop helaas niet meer in behandeling nemen.